wtorek, 14 marca 2017

Brązowa Łuczniczka przywieziona z Dąbrowy Tarnowskiej


Ciężko było na Memoriale Trenerów w Dąbrowie Tarnowskiej. Zacząłem strzelanie od awarii sprzętowej, z którą zmagałem się do końca rundy kwalifikacyjnej. Po słabym strzelaniu ledwie załapałem się do rundy finałowej. W przerwie zrobiłem kilka większych regulacji łuku, które przyniosły efekt w rundzie eliminacyjnej. W pierwszym "przejściu" spotkałem się z reprezentantem gospodarzy Grzegorzem Wariasem (2 miejsce w rundzie kwalifikacyjnej), którego pokonałem 6:2. W walce o finał, mimo dobrego strzelania na poziomie 28-29 pkt, przegrałem 7:1 z Dawidem Kotem (również Dąbrowa Tarnowska). W "derbowym" pojedynku o brąz trafiłem na Jakuba Mataninę z Grota Bodzentyn. Wyrównane strzelanie zakończyło się wynikiem 6:4 na moją korzyść.



Informacje prasowe:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz